For some time many of us have wondered just who is Jack Schitt?
We find ourselves at a loss when someone says, 'You don't know Jack Schitt!'
Well, thanks to genealogy efforts, you can now respond in an intellectual way.
Jack Schitt is the only son of Awe Schitt.
Awe Schitt was married to O. Schitt, the fertilizer magnate, and owner of Needeep N. Schitt, Inc. They had one son, Jack.
In turn, Jack Schitt married Noe Schitt. The deeply religious couple produced six children: Holie Schitt, Giva Schitt, FullaSchitt, Bull Schitt, and the twins Deep Schitt and Dip Schitt.
Against her parents' objections, Deep Schitt married Dumb Schitt, a high school dropout.
After being married 15 years, Jack and Noe Schitt divorced. Noe Schitt later married Ted Sherlock, and because her kids were living with them, she wanted to keep her previous name. She was then known as Noe Schitt-Sherlock.
Meanwhile, Dip Schitt married Loda Schitt, and they produced a son with a rather nervous disposition who was nick-named Chicken Schitt.
Two of the other six children, Fulla Schitt and Giva Schitt, were inseparable throughout childhood and subsequently married the Happens brothers in a dual ceremony.
The wedding announcement in the newspaper announced the Schitt-Happens nuptials.
The Schitt-Happens children were Dawg, Byrd, and Horse.
Bull Schitt, the prodigal son, left home to tour the world.
He recently returned from Italy with his new Italian bride, Pisa Schitt.
Now when someone says, 'You don't know Jack Schitt,' you can correct them.
Der Bus kommt und das hübsche Girl will gleich als erstes einsteigen. Als sie versucht, in den Bus zu steigen, merkt sie, dass sie wegen des engen Minirocks ihr Bein nicht hoch genug für die erste Stufe bekommt. Es ist ihr zwar peinlich, aber mit einem kurzen Lächeln zum Busfahrer greift sie hinter sich, um den Reißverschluss an ihrem Minirock ein bisschen zu öffnen und so mehr Bewegungsfreiheit zu haben.
Leider reicht dies aber noch nicht aus, um das Bein hoch genug für die erste Stufe zu heben. Sie greift wieder nach hinten, um den Reißverschluss weiter zu öffnen, muss aber feststellen, dass sie immer noch nicht bis zur ersten Stufe gelangt. Sie lächelt dem Busfahrer noch einmal zu und öffnet den Reißverschluss zum dritten Mal noch ein bisschen weiter - vergebens, der Rock bleibt zu eng und die erste Stufe unerreichbar.
Da packt sie ein in der Warteschlange hinter ihr stehender Mann an der Hüfte und hebt das Mädchen grinsend auf die erste Stufe. Sie ist völlig empört und dreht sich um: "Wie können Sie es wagen, mich anzufassen. Ich weiß ja nicht mal, wer Sie sind!" Darauf er: "Normalerweise würde ich Ihnen zustimmen. Aber nachdem Sie jetzt dreimal meinen Hosenladen geöffnet haben, dachte ich, wir wären Freunde!"
Ein Polizeiwagen steht abends routinemäßig vor einer Kneipe. Plötzlich öffnet sich die Tür der Kneipe und ein offensichtlich sturzbetrunkener Gast torkelt auf den Parkplatz heraus. Der Polizeibeamte beobachtet grinsend wie der Mann von Auto zu Auto schwankt und jedes Mal versucht den Wagen aufzuschließen.
Nach fünf Versuchen hat er endlich sein Auto gefunden, öffnet die Fahrertür und legt sich erstmal flach auf Fahrer- und Beifahrersitz. In der Zwischenzeit verlassen einige Gäste die Bar, steigen in ihre Autos und fahren weg. Der Betrunkene rappelt sich auf und schaltet die Scheibenwischer ein (obwohl es ein schöner trockener Sommerabend ist) danach betätigt er den Blinker, schaltet den Scheibenwischer auf schnell, macht Licht und das Radio an, den Blinker wieder aus und drückt die Hupe.
Schließlich startet er den Motor und macht den Scheibenwischer wieder aus. Er fährt ganz langsam einen halben Meter vorwärts und dann wieder einen halben Meter rückwärts und steht dann wieder für ein paar Minuten als weitere Gäste das Lokal verlassen und wegfahren. Endlich fährt er langsam auf die Straße. Der Polizist, der das Schauspiel geduldig und amüsiert beobachtete fährt dem Mann hinterher, schaltet das Blaulicht ein und stoppt den Betrunkenen, welcher sogleich einen Alkoholtest
machen muss. Zu der grossen Überraschung des Polizisten ist der Test negativ, worauf er den Mann bittet auf den Polizeiposten mitzukommen, da etwas mit dem Alkoholtestgerät nicht stimmen könne.
"Das bezweifle ich" sagte der scheinbar Betrunkene, "denn heute war ich dran mit Lockvogel spielen, damit alle andern besoffen wegfahren konnten."
A male patient is lying in bed in the hospital,
wearing an oxygen mask over his mouth and nose, still
heavily sedated from a difficult four hour, surgical
procedure A young student nurse appears to give him a
partial sponge bath.
Nurse", he mumbles, from behind the mask "Are my
testicles black?"
Embarrassed, the young nurse replies "I don't know,
Sir. I'm only here to wash your upper body and feet."
He struggles to ask again, "Nurse, are my testicles
black?"
Concerned that he may elevate his vitals from worry
about his testicles, she overcomes her embarrassment
and sheepishly pulls back the covers.
She raises his gown, holds his penis in one hand and
his testicles in the other, lifting and moving them
around.
Then, she takes a close look and says, "There's
nothing wrong with them, Sir !!"
The man pulls off his oxygen mask, smiles at her and
says very slowly,
"Thank you very much. That was wonderful, but listen
very, very closely......
A r e - m y - t e s t - r e s u l t s - b a c k ? "
Apple announced today that it has developed a breast implant that can store and play music. The i-Tit will cost $499 or $599 depending on cup size. This has been hailed as a major breakthrough because women are always complaining about men staring at their breasts and not listening to them.
G. W. Bush and Bill Clinton somehow ended up at the same barbershop. As
they sat there, each being worked on by a different barber, not a word
was spoken.
The barbers were both afraid to start a conversation, for fear it would
turn to politics. As the barbers finished their shaves, the one who had
Clinton in his chair reached for the after shave.
Clinton was quick to stop him saying, "No thanks, my wife Hillary will smell
that and think I've been in a whorehouse."
The second barber turned to Bush and said, "How about you?"
Bush replied, "Go ahead, my wife doesn't know what the inside of
a whorehouse smells like."